onsdag 21 december 2011

På Insidan

Vi kan väl enas om att det har satts några käppar i hjulen för mig under hösten, men trots detta är jag så satans lycklig! Jag är positiv och ser ljust på framtiden, jag älskar Malmö och jag älskar kärleken här nere. Hela den här flytten har från dag ett känts så jäkla rätt hela vägen ner i tårna och trots senaste tidens oroligheter så känner jag ett aldrig tidigare skådat lugn i kroppen. Vi säger som jag tidigare spelade "Det Löser Sig" och så gör vi det bästa utav situationen under tiden.

3 kommentarer:

  1. Så skönt att du har den inställningen.
    "go4it"
    Det gör modershjärtat gott att du trivs och har det bra.

    Kjam // Mammis

    SvaraRadera
  2. Är super glad för din skulle vännen! Helt övertygad om att det löser sej :)

    SvaraRadera