onsdag 14 december 2011

Once You Think You've Got It All

Det är lite kaos i mitt liv just nu men låt oss köra med öppna kort. I Måndags blev jag uppsagd på grund utav arbetsbrist och för lite pengar i bolaget tillsammans med en annan kollega. Panik! Vad fan händer liksom? Flyttade ju just ner och då var det inga problem? Så för att hinna söka nytt har jag fått igenom att bli arbetsbefriad på 50% så från och med idag så jobbar jag bara förmiddagarna. Tuffa dagar men jag har verkligen underbara människor runtomkring mig som stöttar, peppar och hjälper. Nu kämpas det och så kommer man ut starkare på andra sidan.

3 kommentarer:

  1. Kämpa på! Vi håller tummarna :)

    SvaraRadera
  2. Naa vad trakigt att hora, gumman. Trist och daligt att det kom sa plotsligt nar du precis flyttat ner! Men jag vet att du kommer fixa det pa allra basta satt, sa stark och bra som du ar! ;) Lycka till!

    SvaraRadera