fredag 21 september 2012

Snart läser vi sista sidan...

Bild från Chic.se
Går hemma och undrar ivrigt varför nya numert utav Chic inte dimpt ner i brevlådan, var lite sen senast också. Dessvärre såg jag just att jag snart inte kommer få några fler nummer över huvudtaget - någonsin. Detta då tidningen tyvärr läggs ner. Så himla tråkigt. Jag antar att jag bytte över min prenumeration från Sofis mode till Chic aningen för sent.

Jäkligt lustigt dock hur jag tänkte på tidningen imorse. På att min förra favvo tidning Glamour, lades ner i Sverige och där hittade vi Charlotta Flinkenberg som chefredaktör. Senare dök hon upp på nytt i Chic och jag blev en trogen läsare där istället. Nu försvinner även den(!). återstår att se vilken tidningen Fru Flinkenberg tar sig an härnäst..på återseende!

Läs mer om nedläggningen på Charlottas blogg här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar