onsdag 26 september 2012

Psst......

Hej! Jag lever! Mucho Mucho på agendan bara, jobbat elva timmar Non-Stop hela veckan so far så finns ingen tid över till annat. Nu väntar jag på att mina kollegor skall logga in för ett telemöte så passar på att meddela att jag är kvar. Om en vecka finisar, då kommer jag att vara inflyttad i ny lägenhet - sambo på riktigt i gemensam bostadsrätt med kärleken och jag kommer även sätta på mig ett plan till Ungern för lite minst sagt välbehövd semester. Nu kör vi sista dagarna med flyttlass och mobil-lansering ända in i kaklet!

4 kommentarer:

  1. Lilla hjärtat, du måste vara rädd om dig !!! Men det är ju roliga saker som händer som du lägger kraft på. Vi önskar er riktigt LYCKA TILL i den nya GEMENSAMMA lägenheten. Adress??
    Njut sedan av er välbehövliga ledighet. Så spännande .......... // Puss och kram från mormor och morfar

    SvaraRadera
  2. Good to know! Fösökte ringa innan men du har ju fullt upp så... :) ska bli så kul att se er nya lgh!

    SvaraRadera
  3. Kämpa på! :-) roliga saker som väntar! :-)

    SvaraRadera