tisdag 10 januari 2012

When your part is played one can only hope that the audience will like it...



Tillbaka från intervjun. Glöm allt vad förbereda sig hela förmiddagen heter. Jag hade massa jobb idag och hann verkligen inte med något annat så fem minuter innan jag var tvungen att gå skrev jag ner lite anteckningar på ett papper, svarade på troliga frågor och tänkte läsa igenom det innan jag fick komma in på mötet, men icke! Lappen glömdes kvar på kontoret och jag fick freestyla istället men hörrni det gick riktigt bra får jag säga. Kände att jag fick fram vem jag är och vad jag vill på ett uppriktigt sätt och jag gav ärliga svar som jag fick riktigt bra feedback på. Så låt oss säga så här. Jag gjorde mitt bästa och jag var mig själv, nu tänker jag bara hoppas och hålla tummarna tills besked kommer. Wish me luck because I really want this!

1 kommentar: