torsdag 12 januari 2012

Min sista dag och nyheter runt hörnet

Gud jag är så nervös så att jag mår illa! I slutet av veckan skulle de höra av sig från Xtended där jag alltså varit inne på intervju för en tjänst hos dem som Projektledare inom event och försäljning här i Malmö och de skulle höra av sig i slutet av veckan - vilket innebär idag eller imorgon i mina öron. Jag vill det här lite väl mycket för mitt eget bästa tror jag haha!

I övrigt är det en lite vemodig dag, då detta är min sista dag på Tellint, kommer sakna kollegorna här men hoppas och tror att jag kommer komma upp på andra sidan, en erfarenhet rikare och möta nya möjligheter.

3 kommentarer:

  1. Lycka till! Håller tummarna.

    Kjam // Mammis

    SvaraRadera
  2. Det är alltid vedmodigt att lämna ett jobb men hoppas att du får det andra! Det är du verkligen värd snygging! Puss Charlotte

    SvaraRadera