fredag 7 oktober 2011

Uppskrämd!

Hjälp nu är jag rädd! Har varit i kontakt med en på gymmet som sysslar med bland annat idrottsskador och ledbesvär (och massa annat hälsorelaterat) angående min fot och nu har hon skrämt upp mig rejält.

Jag citerar:"Om foten är svullen/svullnar ska du inte springa på den. Att det nu gör ont konstant kan tyda på (utan att ha undersökt VAD det är som gör ont) att det är någon struktur, vanligtvis ligament som blivit inflammerade och att inflammationen har gått över från akut till kronisk inflammation."

Det är just det där Kronisk som låter hemskt i mina öron, men nu ska jag dit senare i månaden och få det undersökt. Återkommer med resultat...

3 kommentarer:

  1. men oj! vad läskigt det lät. Hoppas det inte är nån fara!!
    Hotell bokning..? Vart ska du? :)

    SvaraRadera
  2. Ja visst gjorde det o jag dom inget hellre vill än att dra ut o springa i morgon solen. :( jag har bokat in en hotell wknd i Halmstad, en tjejkompis bor där :)

    SvaraRadera
  3. Låter inte bra, men
    Är säkert inte det, kanske är den lite överansträngd?

    SvaraRadera