tisdag 25 oktober 2011

Mitt nya kapitel....

...Börjar i Malmö. Det är nämligen dit jag kommer konka flyttlasset härnäst. Jag är så galet exalterad över detta, lite närmare mina danska rötter, lite närmare värmen. Så jag flyttar min tjänst till huvudkontoret i söder o beger mig när boende biten har löst sig. Hoppas ni följer med mig i denna nya del av mitt liv, det kommer komma mer...

"som Phoenix reser sig ur askan..." Jag tog mig upp från botten efter en rejäl käftsmäll. Jag reser mig igen...tillbaks upp i sadeln-lycklig.


2 kommentarer:

  1. Jag har vart exalterad för din skull idag!! Haha..känslan av att börja ett nytt kapitel det är så härligt ;)

    SvaraRadera
  2. Håller med Johanna! Så spännande! Och den sista biten av texten var riktigt poetisk. Om du tröttnar på ditt jobb kan du alltid bli poet :)

    SvaraRadera