måndag 26 september 2011

Tjuvstartade

Träningen gick inte så bra fick bryta efter tjugo minuter på löpbandet då lungorna sa ifrån och jag hostade så mycket att jag var rädd att någon annan gymbesökare skulle säga till mig haha. Mitt mål var 25 minuter (hinner inte mer under lunchen) så vart ju nära i alla fall. Vad jag dock gläds åt var att kroppen minsann orkade, benen kändes lätta som fjädrar och det var fantastiskt skönt att få skutta fram lite igen. Dock inser jag att jag måste vila ett tag till, lättare styrketräning kan dock få klämmas in på schemat så länge.

2 kommentarer:

  1. va rädd om dej! träna inte för hårt om du inte är frisk. Tack för tipset! ska testa det.

    SvaraRadera
  2. Redigt av dig. Men var rädd om dig.
    Promenera kan vara en bra början, särskilt om vi nu ska få härligt höst väder.

    Kjamar från mammis

    SvaraRadera