måndag 19 september 2011

Ord från köksbordet

Just käkat kvällsmat och tänkte börja packa för flytt och skriver några rader, suddar några rader, skriver några rader och suddar igen. Vi kan dra några slutsatser som jag kommit fram till idag i alla fall:

1. Jag flyttar ofta. Lugnet 1 år, Bergdalen 8 månader, Sussi och Tom 3 månader, USA 17 månader (Wow big improvement där), Göteborg 13 månader.
2. Jag känner mig själv, så jag är glad över att jag har ovanstående i bakhuvudet då jag fortfarande inte har satt upp saker som jag köpte till att sätta upp i lägenhet nummer två och som fortfarande ligger orörd i sin förpackning, det blir liksom lättare att flytta då....undrar om de Någonsin kommer att användas?
3. Jag flyttar själv. Visst sambo två gånger men man flyttar o packar liksom själv när man Blir sambo och när man inte är sambos längre, ja då packar man ner skiten igen, själv.

Nej nu ska jag sätta lite fart här, packa var det ju!


4. Final Words. Jag må packa själv, men jag är vart fall inte ensam. Kärlek till alla galet fina vänner och familjen! ......Nu kommer jag och inkräktar era hem!

1 kommentar: