onsdag 5 december 2012

Nytt år nya tider


I Måndags tackade jag ja till en ny tjänst och tänkte därför berätta för er alla att jag jobbar min sista månad som Projektledare nu. i januari blir det något helt annat som startar och jag ser fram emot ett år utan stress och mer tid för mig själv med vänner och familj och mina intressen. Jag skall satsa mer tid på att skriva klart min bok och utveckla mitt måleri.

Jag har under året som gått fått göra helt nya saker och utvecklats som person något enormt. Ni som känner mig vet hur jobbigt det stundtals har varit och stressen det lagt på kroppen men också hur kul jag tyckt det varit när jag hela tiden ändå har lyckats. Det är med goda relationer med min nuvarande arbetsplats, kunder och uppdragsgivare jag nu lämnar skutan för en återigen administrativ tjänst med en massa kollegor att umgås med. Jag hoppas och tror på ett bra 2013. Vi fortsätter att ses mina vänner!

3 kommentarer:

  1. Vi är så glada över att du har tagit ett så klokt beslut. LYCKA TILL önskar Din mormor och morfar

    SvaraRadera
  2. Åh vad spännande och bra det låter! Nu är jag nyfiken på vad det är för jobb och ännu mer på din bok. Visste inte att du höll på att skriva en, men gud vad kul! Jag tycker verkligen att du tagit rätt beslut, att ha tid till att göra det du älskar är så himla viktigt! Stora kramar!

    SvaraRadera