torsdag 14 juni 2012

Inte helt hundra

Oj oj mycket som florerar i skallen just nu och jag är totalt slutkörd. Vill bara sova och skallen är helt mos.
Tror dock att det är många faktorer som spelar in här.
1. Jag behöver lite semester
2. Jag längtar och drömmer mig bort till just semestern
3. Vi har sprungit på lägenhetsvisningar
4. Vi har nu köpt en lägenhet
5. Jag har tränat varje dag denna veckan
6. Jag har inte ätit något socker

Så detta resulterade i att jag idag glömde jobbmobilen hemma och fick åka tillbaka för att hämta den. Jag kom också hem igår och konstaterade att jag glömt mina glasögon på jobbet eftersom jag hade letat efter dem redan när jag körde hem. Visade sig sen att de låg på sminkbordet och jag hade haft på mig dem hela tiden och bara lagt ifrån dem när jag kom innanför dörren. Snurr snurr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar