måndag 28 november 2011

Up n' Down

Jag vet att jag för två månader sedan sa att det skulle gå hur bra som helst att åka bussen till Göteborg varje dag och att jag skulle göra så mycket saker medan jag satt där. Saken är den att INGET suger energin ur mig som de här satans turerna till och från jobbet och med tanke på att jag på cykeln lastar, handväska, matlådekasse och träningsväska varje eviga dag så orkar jag verkligen inte konka på fler saker som jag då skulle underhålla mig med under resan.
Så när jag kom hem idag var mitt humör verkligen i botten och mitt träningssug som bortblåst. Men så tog jag mig i kragen och stack ut på en löptur just för att jag vet att det får lusten tillbaka när man väl är i spåret. Och så rätt jag hade! När jag kom tillbaka ca 6 km senare var jag mitt vanliga glada jag igen - underbart!

2 kommentarer:

  1. Först vill jag GRATTA dig till nya jobbet i Malmö och hoppas du kommer att trivas där.
    Sen vill jag även GRATTA dig (några dar för tidigt) på din födelsedag.

    Kram från SOLEN

    SvaraRadera
  2. Hej Solen!
    Tusen tack, kör på med samma tjänst fast från huvudkontoret i Malmö så väldigt smidigt =)
    Hittills trivs jag som fisken i vattnet så fort jag är nere så hoppas på att det håller i sig hehe.
    Tack för gratulationen, det värmer.
    Kram

    SvaraRadera