onsdag 14 november 2012

Mitt i veckan incheck


Idag har jag klänning från ANGL, kofta från Michael Kors och strumpbyxor ifrån Lindex på mig. Skall strax iväg till Emporia, herre gud känns som att jag bor där borta, events, möten, coachning, shopping om vart annat. Skall få tag på lite grejer vi behöver inför ett kommande uppdrag och även svänga förbi Kayla Beauty där jag gjorde mina naglar för 1,5 vecka sedan. De har tyvärr inte alls hållt bra och jag har nu tagit loss de flesta utav dem då de började lossna. Pratade med dem och de vill ta sig en titt och se om det är något de skall åtgärda. Återkommer om hur det blir med den saken.

6 kommentarer:

  1. fina strumpbyxor! där gav du mig ett tips :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Lindex har tre för två på alla strumpbyxor så man kan ladda upp hemma hehe.

      Radera
  2. Så snyggt... !!!! Du skall inte jobba !!
    Du skall bara gå omkring och vara vacker..
    Laga lite god mat...
    Shoppa..
    och bara må gott. Det tycker Din mormor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finaa underbara mormor, det hade allt varit något

      Radera