onsdag 30 maj 2012

För imorgon skall jag ut och flyga

Borde packa inför imorgon men jag kommer mig inte för. Avskyr att packa innan man faktiskt ska iväg för man får ändå bara packa upp och packa ner de sakerna igen som man faktiskt skall använda innan man reser bort.
Vart ska jag nu då kan tänkas? Jo jag och kärleken flyger upp en blixtvisit till Stockholm imorgon och skall gå på konsert med SONY innan vi flyger tillbaka tidigt på fredagen igen och veckans sista jobbpass.
jag ser fram emot det men bävar inför den tidiga morgonen. Hua! Borde dock inte behöva packa särskilt mycket för ett sådant kort besök. Ombyte och lite smink, will do?

1 kommentar:

  1. Hihi ut hade inte heller vart på så jätte långa fik innan jag skulle göra ett album med fikakultur som tema :-) har gjort det för väst svenska turistrådet, såg att jag glömde skriva de :-) ha det så kul i sthlm vännen!

    SvaraRadera