lördag 10 mars 2012

Black Saturday

Åh jag är fly förbannad! Gör mig i ordning, fönar håret och klär på mig för att cykla till kontoret som ligger på andra sidan stan! Kommer dit och upptäcker att jag inte kan komma in med min vanliga kod och får inte tag på någon annan som kan hjälpa mig komma in. Åker runt huset för att prova garaget men det går inte där heller. Nu är jag dränkt som en katt och måste cykla hem igen bara för att bli utskälld och knuffad av en kärring som påpekade att jag inte fick cykla just där. Låt mig påpeka att på cykeln balanserade jag men en handväska, en datorväska, tre påsar från systemet och en kasse med partytillbehör inför kvällens middag! Hade kunnat kalla henne för jävla kossa, men kossor är alldeles för söta för det. Därför får ni vara kreativa och komma på egna svordomar istället som är mer lämpliga.

3 kommentarer:

  1. Men lilla gumman! inte ska du vara arger. MUUUUU hehe.
    Men jag förstår dig. Hur får du göra nu då?
    Ta nu 10 djupa.
    Hoppas att ni kommer att få en trevlig kväll i alla fall.

    Kjam från mammi

    SvaraRadera
  2. Haha jag hade nog dragit till med J-vla kärring :)

    SvaraRadera
  3. Men dagen slutade sjukt bra iaf, baby :-)

    SvaraRadera